Hanimlar merak ediyorum kanda WBC değeri yüksek olan varmı ve nasl bi tedavi yolu izlediniz ? Netten bakıyorum surekli kan kanseri sonuçları çıkıyor beyaz küre yüksekliği tehlikesi vs diye. Doktorda risk grubunda sadece dedi ama baska bi doktota sevk etti tahlil vs istedi tabi ki randevu bulmak gitmek vs 1 hafta zamanimizi alir hatta usg be tomografi 1 ay sonraya randevu verdi, bu sürecte merak ediyorum gercekten boyle bi degeri yuksek olan konu hakkinda bilgisi olan falan var midir ??