Benim kızım 1 yaşında ama küçükken bol bol konuşurdum her ne yapıyorsam o an onu anlatırdım. Şarkı söylerdim, bazen müzik açıp hem söyleyip hem ellerini kollarını hareket ettirerek dans ettirirdim ona. Dışarı çıkarsak işte bak ağaçlar var şurda kedi varmış köpek varmış anlatırdım anlamasa da 😅 Henüz bebek katılmadığı için sürekli konuşmak zor olabiliyor ama 6 aydan sonrası çok zevkli