Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor, kakasını 10 güne kadar yapmıyor. Daha önceden fitil atmıştık, şimdi tekrar yapmayınca kontrole gittik. Doktor kilo alımının yavaşladığını, belki sütüm yetmediği için yapacak bir kakası olmadığını söyledi. Mama takviyesi yapmamızı ve 10 gün sonra tekrar kontrole gitmemizi istedi. Bebeğim 2 aylık, ilk ay 1200 kg, 2. ay 800 gram almış. Bana yeterli kilo alımı var gibi geldi.
Aslına bakarsanız mamaya başlamak istemiyorum, biberon kullanmak istemiyorum meme reddi yaşamamak için :(
Bebeğim zaten gazlı, mamalar sanırım daha çok gaz yaptırıyormuş. Hangi mama markasını önerirsiniz? 🥺
Beslenmeme çok dikkat edemiyorum evet sürekli bebeğim kucağımda :( Ne önerirsiniz?