4 ay ne olursa olsun ciddi bir gelişim geriliği olmadığı sürece başlanmamalı. 6 aydan önce kesinlikle önerilmiyor 6 aydan öncesinde karar verilecekse takipli olduğu doktoru karar veriyor. 4 ay bir şeylere başlamak için daha çok küçük midesi ve bağırsakları normal gıdayı sindirmek için henüz hazır değil. Açıkçası keyfi başlanan bütün ek gıdalara karşıyım.