Tanembebek5 Doktorumuz 2 ay sonraya randevu verdi bugün. 5 aylık olucaz o zaman. Gelmeden 1 2 önce yoğurt ver dedi. Bu ayda başlayan anneler neler yaptınız?
Yesodiyorlar Tanembebek5 3 gün yoğurt vardı menüde bugün havucun 1. Günündeyiz sevmedi havucu ama yinede yemek için can attı 😂
beyzzsenturkk_ Tanembebek5 yogurt veriyordum azar azar üç beş günde bir 6. ayda tam oturttuk yeme düzenini 5 aylıkken eline meyve veriyordum meyve süzgecinde bazen yogurtlarna eziyordum
Asyabuse Yesodiyorlar havucu sevmiyorlar yaa bence çok pütürlü geliyor onlara enn çok kabağı sevcek çevremde kabak sevmeyen bebek yok 😂😂 onlara tadı tanıdık geliyormuş kabağın ondanmış
Tanembebek5 Yesodiyorlar gzmdasss beyzzsenturkk_ Asyabuse ben de diyorum ki kızlar acaba süt alerjisi var mı on mı bakıcak? Yoksa ek gıdaya mı başlatıcak bilemedim 🤔 sormayı unutmuşum
Yesodiyorlar Asyabuse yaa cidden mi püreyle tanışsın istemiyorum çatalla ezip pütürlü veriyorum bi fotoğrafını atayım buraya bi görün hayatımda böyle yüz şekli görmedim yani oğlumda ahahaha 😂😂😂 ayy ben havuçtan sonra kabak deneyeyim çok iyi oldu söylemenizz 🥰
kahvepres Asyabuse bisi sorcam canım bizde yeni başlycaz tatlı kabakmı veriyorsunuz yoksa bildiğimiz kabakmı
Asyabuse Valla 3 gün havuç verdim toplasan 1 çay kaşığı yedirememişimdir 😂😂 bende hep çatalla ezip veriyorum aman bide püreye alışıp onu bıraktırmakla uğraşamam 😂😂
Asyabuse kahvepres ben balkabağını kıştan koymadıö canım dondurucunda varsa onu da verebilirsin. Normal kızartma dolma yaptığımız kabak benim verdiğim
Aselfilizmoms 2 gün sonra 5 aylık oluyoruz 4. Ayında azar azar yoğurt zaten veriyodum 5 gün önce ilk şeftali püresiyle başladık 3 gün dolu havuç denedik ama bizdede aynı hiç sevmedi🙈 inşallah kabağa geçicez
Yazell 4 buçuk aylık yoğurt ve armut verdm şimdilik baya sevdi. Ihlamur da içiriyorm arada. Pütürlü vermenizi tavsiye ederim şimdiden alışsın sonrasında zorlanan çok kişi gördüm. Bulamaç vs de yapmayın herşeyin tadını ayrı ayrı alsın.