Kucukprensesannesi benim oğlumda birkaç gün sonra 2 yaşını dolduracak. Belirti gösterdiği için ara ara lazımlığa yada klozete oturt yorum. İlk belirtileri banyoda gösteriyordu. Duşa girince hemen yapıyordu falan. Hala daha alıştıstırmaya çalışıtorum yavaş yavaş. Şimdi öncelikle kendi annemden örnek vereyim size. Ben küçükken hiçbir şekilde ne lazımlığa nede tuvalete oturmazmışım. Annem de duşa girdikçe yaptığımı fark edince duşa kabine alıştırmış. Her seferinde bel altını yıkayıp öyle çıkarmış beni. Daha sonra biraz daha anlamaya başlayınca klozete oturmaya başlamışım. Tabi bu sürede annem dışarı pek çıkarmamış, yada kısa süreli çıkarmış. Benim oğlumda ilk belirtileri şu sesine duşa girince tepki veriyor yapıyor diye duşa girdikçe yapmasına teşvik ettim. Klozete falan oğlumda oturmazdı ama zamanla duşa yapmamaya başladı klozete oturmaya başladı. Yani tavsiyem acele etmeyin gözlemleyin. Nerede rahatsa o şekilde yapmasına olanak tanıyın. Mesela oğlum önümüzde kakasını yapmaz, bende koltuk arkasına lazımlık koydum bazen oraya kakası geldiğini anlayınca oturtuyorum. Gibi gibi yani.