Mcnnm7 Merhaba arkadaşlar mama önerir misiniz bebeğim Aptamil kullanıyor fakat doktorum hiç kilo almadığını söyledi 1 ay da 🥺
Ceycey001 Mcnnm7 aptamil bizede aynı yaptı biz buay sma ya geçtik bakalım ama 5 aylık olduk naısl aldırcam bilmiyorum sürekli yedir diyo
livanurvealpinannesi61 Mcnnm7 bebekten bebeğe değişir bu her bebeğe her mama yaramaz malesef ayda kaç gr almış bebeğiniz
Gnmtsf İlk bir hafta Sma kullandık kabız yaptı bıraktık şuan Hipp combiotic kullanıyoruz 1 aylık bebeğim 1 buçuk kilo almış.
sedasayan1111 Sinemkaan25102022 bebelac gold yeğenim çok kilo yaptı maşaAllah bayağı toparladı bende de hiç etki etmedi
Elifaycanur Sma comfort çok yararlı ve çok güzel kilo aldırıyor. Hipp kabız yapmıştı sma comfort sayesinde çok rahat etti bebeğim.
mustafam1207_ Mcnnm7 SMA OPTİPRO çok güzel kilo yapıyor biz ondan kullanıyoruz 3360kgdi 5 günlük kontrolüna gittiğimizde 3205kg düşmüştü 1 aylık kontrolüna gittik 4700 almış tabi bu arada emizdiriyomda