Annonimmm Arkadaşlar bebeğimin 20sini ve kırkını nasıl çıkaracağım ama ben öyle yok pirinçmiş yüzükmüş öyle uğraştırıcı şeyler yapmak istemiyorum en kısa yoldan nasıl çıkartabilirim lütfen yardımcı olur musunuz ?
oglumubeklerken Annonimmm öyle uğraştırıcı şeyler yapmak istemiyorsanız direkt yıkayın çocuğu bitsin işte, dua okuyabilirsiniz yıkarken.
edafmo Annonimmm çocuğu yıkayın yeterli öyle abartılı şeyler istemiyorsanız. 40 ında sizde gusül alın çocuğu yıkadıktan sonra tamam bu kadar zaten dinde
Deletedmom_60 Annonimmm biz ikimizde duşa girdik bitane kovaya su koydu kaynanam bidr 40 kasik su ekledik bitane altin attik bidr gul suyu doktuk bir kac dua okuduk nazar agirlik icin okdr ilk bebegi yikadim sonra kendim yikandim çıktım
toffeenut Annonimmm 40’ını çıkarırken normal yıkadık dua ettik. Biz de bu kadar yapılıyor zaten. 20 sini bilmiyorum ama onda da öyle yapmışızdır çünkü bebeği her gün yıkayıp dualar ediyorduk sjsjs
Hamzaninannesi1411 Annonimmm 20 günlükken neler yapılır bilmiyorum ama 40ı çıktığında spaya gitmiştik biz