ArvenMom Kızım 34 hafta uyumlu doğdu şuan 3.5 aylık kucaktayken kafasını tutabiliyor ama yatırdığımda daha tutamıyor acaba normal olabilir mi doktoruna sormayı unuttum sizin prematüre bebekleriniz ne zaman tuttu yazar mısınız üzülüyorum böyle olmasına 😶☹️
saribez ArvenMom benim oğlum da aynı şekilde erken doğdu 3 buçuk aylıkken az da olsa tutuyordu ama her bebek farklıdır kucağınızda tutuyormuş kısa bir süre sonra yüzüstü pozisyonda da tutar bence endişelenmeyin 🫶🏻
ArvenMom saribez inşallah çok korkuyorum çok küçük doğdu birde minyon endişe ediyorum en ufak birşey de
ArvenMom yagmurkokusu_ evet sık sık doktorumuza yazdım 1.5 ay geriden gelebilir prematüre doğduğu için dedi
yagmurkokusu_ ArvenMom evet doğru düz yaşına göre takip eder prematüreler gün içinde fazlalaştırırsınız yüz üstünü oyuncaklar koyabilirsiniz ilgisini çekecek bu ayda dikkatini çeker sesli olanlar
ArvenMom yagmurkokusu_ o kadar çok sesli oyuncak alıyorum ki her dışarı çıktığımda kucaktayken çok güzel dik tutuyo hiç kafası düşmüyo ama yatınca yan çevirip beni izleyip gülüyo aslında isteyince kaldırıyo ama inat ediyo bende çok zorlamak istemiyorum ama korkuyorum da bi bebeğimi kaybettim aşırı endişeleniyorum birde küçük doğdu aslında gelişimi normal bebeklerle aynı gidiyor kilo boy hangi ayda neler yapar vs ama kafa kaldırmama olayı çok kafama takılıyor bu aralar