SAM230223 ayyy ben 3 ay 15 günlükken felan başladı ne çektim ya, sadece uykuya dalarken içiyodu mamayı bizde similac kullanıyoduk, biberon değiştim olmadı biberon ucu değiştim olmadı en son 2 gün önce hiçbir şekilde istemedi biberonu en son mama değiştik evolviya yeni geçtik bizde ohh be dünya varmış hemencecik içip bitiriyo yani bunu sizde bi biberon ucu biberon değiştirin belki içer yada yine mama değiştirin aptamile felan geçin belki sıcakdanda içmiyor olabilir