Aselsmommy Kızlar ben işletme mezunuyum şimdide ikinci üniversite olarak açıköğretimden kayıt olayım diyorum sizce İnsan Kaynakları mı yoksa İş sağlığı ve Güvenliği mi seçmeliyim?
edafmo Aselsmommy iş sağlığı ve güvenliği bence. Artık insan hakları çok fazla mezun var iş sağlığı güvenliği her yerde iş bulabilir gibi