Sksjsjjsks Kızlar geçen post açtım şimdide başım hala devam ediyor ağrısı ama çok şiddetli değil hamd olsun ama şimdide dişlerime veriyor diş etlerim komple sızlıyor sürekli sizdede oldu mu ?
Minel-inannesi Sksjsjjsks bu evde kas gevsetici kremler var ya sirtiniza surduklerimiz, onlardan herhangibiriyle sakaklarina, kulak arkalarina, çenene dogru parmak uclarina azicik sürüp masaj yap, asiri rahatlatiyo.
Urazkom Sksjsjjsks emar, tomografi bile çekindim kafayı yiyecektim ölmek istiyordum baş ağrısından. En son doktor bi ağrı kesici yazdı kendime geldim çok zor çoook
Asiye1102 Sksjsjjsks bol bol su içmelisiniz bir de şekersiz kahve. Türk kahvesi değil tabi neskafe. İlaçlar pek fayda etmez suyla atıcaksınız narkozu vücudunuzdan
Sksjsjjsks Minel-inannesi ya varda bizde baktım emzıren anneler kullanmasın diyor ürktüm biraz sağlık ocağın da yazdırayım yarın başka bir tane
Minel-inannesi Sksjsjjsks cok değil ya parmak ucuna azcik surcen o cene eklem yerlerine hafiften masaj yapcan. Benim bas agrisi çene sıkma kaynakli oldugu icin oyle hafifletmistim. Bide agri kesici bi hap vardi kafein icerikli ismini unuttum simdi. O cok iyi gelmisti bana kahve icemedigim icin
Sksjsjjsks Urazkom ismı neydi canım bende öyleydım vallaha sımdıdr aynı dişlerime kadar veriyor ağrı kesıcı mınoset Plus kesiyor bır tık
Minel-inannesi Sksjsjjsks geralgine-k diye bi ilacti 1kutuyu bitirince rahatlamistim anca. Doktorunuza danisin isterseniz sizin icin uygunsa yazmasini rica edebilirsiniz
heygorl Bol bol su içip içip tuvalete gideceksiniz anesteziyi atmak için. Kusana kadar su ve kahve 😪 geçmiş olsun
Gulaykumsal Aynısını iki gün yaşadım ne yaparsan yap o agrı geçmiyor acile gittim serum yedim yine geçmedi baş agrım enseme burıyor ensem kilitleniyordu be ensemin agrısı dirseklerime kadar iniyordu yattıgım zaman hiç ne agrı ne acı hiç bişey yoktu ama ayaga kaltıgım an başım zonkluyordu ben sert neskafe içtim sadece kahvesini kremasız günde 4.5 kere öylece attım ama dayanılacak gibi degildi benimkisi kupa tutturdum sırtlarıma enseme agrı kremlerimle masaj yaptırdım geçmedi
momft25 Sksjsjjsks tek çözüm nescafe canım bende içiyorum diyordum ama içmiyormuşum bol bol içmen lazım bir iki bardak falan yetmiyor ben o şekilde kurtulabildim ağrıdan
Dido01 Evet Haziran’da doğum yaptım baş ağrım aynı sizin gibi dişlerimle birlikte vuruyordu doktorum anesteziden kaynaklı 1 sene baş ağrısı olabileceğini söylemişti ılık bir duş iyi gelebilir güzel bir uyku bide
Oanne Kola iç ben iki gün acilde kaldım tel ile bir hekimi aradılar anestezi uzmanıymış kantinden kola aldırdılar kahve ile geçmemişti kola ile geçti şaka gibiydi artık baş ağrısı migrene dönmüştü ve affedersin öğürmekten dikişlerim açılacak sanıyordum iki gece acildensabahladık bebeği bile birisi tuttu öyle emzirdim geri götürdüler düşün kola içtim ve geçti sandalye ile girmiştim hastaneye yığılıp kalıyordum yürüyerek çıktım Yama vs bile yapacaklardı geçmeseydi
Oanne Sksjsjjsks bir günde iki kutu içtim emziriyorsan gaz yapabilir maalesef ama kimyon da içtim gazını çıkarsın bebek diye