Cisemcagan17 Anneler bebegimin bacaginca beyaz bi açılma var nedenini bilen varmi birde erkek bebeklerde fıtık daha 2 buçuk aylık https://hizliresim.com/508vouk
-elizsmom Cisemcagan17 2.5 aylıkken farkettim bende benim bebegimdede var ne olduğunu bende bilmiyorum doktora soracaktım unuttum
Cisemcagan17 -elizsmom valla bende her gittigimde çalışma günü degilmis bi turlu soramadim saglik ocağına gittim dogum lekesi dedi ama sanmıyorum
becun Vitiligo olabilir mi bi araştırın isterseniz. Doktorunuza görünün. Erken teşhiste tedavi edilebiliyormuş.
-elizsmom Cisemcagan17 bende sordum sağlık ocağındaki hemşireye önemli bişeye benzemiyor dedi , doğum lekesi olabilir mi diyince , doğum lekesi o renk olmaz dedi , bence dağılması kötü takıp ediyorum bende
Abide91 Benim kizimin kolundada var böyle ama daha küçük doktora sormuştum büyürse ya da cogalirsa cildiyeye götür demişti
Cisemcagan17 Abide91 benim bebegimde 2 buçuk aylık sağlık ocağı doğum lekesi dedi ama ben hiç öyle dogum lekesi gormedim
Cisemcagan17 -elizsmom evet bnde takip ediyorum birde fıtık var dedi sağlık ocagi onuda kafaya taktım küçükken bnm yüzümde vardı kürt var demişlerdi ilaç verdiler geçmişti öyle birsey mi acaba
-elizsmom Cisemcagan17 bebeğinde mi fıtık var canım anlamadım ki . Hiç bilmiyorum çok karşılaşıyorum burda 2 ve 3 aylık beebeklerlerde bu lekelerden çok var