Birazkahvee bahçeşehir de goletın karsısında loca tıp merkezi var evlenmeden once orada calısıyordum cocuk doktoru sevde hanım var dılersenız goturebılırsınız avcılar anadolu hastanesinde sema hanım var 20 senedir orada çok iyi kardeşimin de doktoruydu 😂 baskada yok malesef buralarda liv de 1 kere funda yıldız a götürdüm fena sayılmaz ama cok memnun kalmadım yınede bırdahada gıtmedim