Endiseliannecik
Benimki de ellerini çok emiyordu, hala elleri ağzında gerçi. Tabi siz vermeyi deneyin sütünüzü değdirin emziğin ucuna. Valla ben ilk başta her yöntemi denedim bir poşet dolusu da emzik var bazı bebekler de tutmuyor. Ama o memeye bağımşılık büyüdükçe gidiyor şuan 6,5 aylık benimki acıksa bile iyice acıkana kadar ağlamıyor. İlk başlarda zor oluyor gerçekten memede sakinleşiyorlar sadece