1bussra 1,5 2 yaş arasıydı ondan önce konuşuyordu gayet iyiydi normal bi çocuktu yani ben hamileyken eşimden ayrılmıştım ailemle yaşıyordum ama boşanmamıstım tam boşanma sürecine denk geldi velayettir bilmem nedir derken açıkcası çocuguma vakit ayıramadım çünkü çok sancılı bi süreçti yani kavga gürültü va can güvenliğim dahi yoktu bulunduğum şehirden kaçmak durumunda kaldım anneannemle yaşamaya başladım sürekli adliye vs derken çocugumu hep yaşlı kadına bıraktım ne kadar ilgilenebiliedi zaten birde o boşanma davası ilk açıcagımkz zaman babası geldi ilk başta anlaşmalı boşanacaktık çocuğu gösterdim oda resim çekmek istedi ne babalık yaptında resim çekiyosun çekemezsin diyince çocugumu yere attı ve çocuğumun kafası duvara vurdu o günden sonra bilmiyorum onla alakalımj ama konuşma gitti krizler başladı ağlama krizi falan yemeden içmeden kesildi tamamen asla hiç bişey yemiyordh anlamadım ne olduğunu anlayamadık derken aynı bu şekilde 3 yasına geldi artık doktor zamanı gelmişti ve otizm dediler göz taması vs asla yoktu ama parmağıyla işaret etmiyordu sanki sağır gibiydi duymuyor gibiydi gerekli testlerden geçtikten sonra rapor falan derken 3,5 yasında tam anlamıyla özel eğitime başladık şuan 6 yasında