Aysenil_01 Kızım 60 günlük sol kalçada 1 cm lik çıkık var. Ve kuyruk sokumundan çıkık tarafa doğru büyük bir morluk var. Sizce bu normal mi? İlk doğduğun da da diyordu teyzem kendi kızı gibi morluk var diye ama büyüklük bu kadarmıydı bilmiyorum.