Kızlar 4 ağustosta reglim bitti yaklaşık 10-15 gün sonrasında kasık batması ve ara ara regl sancısı şeklinde ağrım olmaya başladı. Ha geçti ha geçecek derken 1 hafta 10 gündür bu şekilde ağrılar devam ediyor. 1 senedir spiral takılı en son 6 ay önce gitmiştim sorun yoktu. Acaba kaymış olabilir mi ya da hamile olma ihtimalim olabilir mi? 1 hafta sonra regl olmam gerekiyor eğer olmazsam test yapıcam olursam da doktora gidicem mecburen. Bu zamana kadar niye gitmedin demeyin spiralin kaymış gebelik var diyecek diye ödüm kopuyor bunu duymamsk için gitmiyorum😀 Var mı başına böyle bir şey gelen merak ettim🫠