Merhaba kızlar kızım 3 aylık.Sezeryanle doğum yaptım.Ameliyat yerimin biraz üstünde yuvarlak kist gibi bişey var.Özelde önereceğiniz bir kadın doğumcu varmı yarın bi muayene olmak istiyorum?ben sistem hastanesinde oldum kendi doktoruma gitmek istemiyorum bir sıkıntı varsa söylemeyebilir diye