Kızlar ilk defa kendi saflığım için açtım postu sırtım boynum ve göğüs kısmında kahverengı lekelerım vardı bugün randevum vardı gittim doktor bi çesit mantar olduğunu mantarın her insanda olduğunu bunların açığa çıkması için bazı şeylerin tetiklediğini söyledi stres en önemli şeymiş ilaç krem şampuan verdi ve aktardan ateş için bitki çaylarından almamı söyledi psikolojik destekten önce doğala yönel dedi sizce hangi çaylar iyi gelir