Ist2121 ya canım ilk çocuğum yani sezeryanlıydım eve geldim üç gün boyunca demekki sütüm yetmiyordu bu kıza doktorlar bana iki şişe küçücük Aptamil verdiler bebek için dediler ki şırıngayla ver demek yetmemiş Allah o doktorların belasını versin izin vermediler mama vereyim diye dördüncü gün sabah baktım bir ağlıyo ama nasıl ağlıyor dokundum vücuduna ateşi yükselmiş eşime dedim ki bu kız aç yetmiyor ben annesiyim süt de sezeryanda geç geliyor götürdük onu hastaneye tahlil yaptılar vücudundaki tuz oranı çok yükselmiş diye o kadar yükselmişti ki doktor dedi bu kızı bugün koymazsanız bu kızın ölecek vücudu kurumak üzereydi böbrekleri gitmek üzereydi son anda biz onu yetiştirdik hastaneye küvezde kaldı beş gün boyunca ama ben perişan oldum kendimi suçluyordum ben bakamadım evladımı diye alıyordum ölmek üzereydim krize giriyordum çok zordu yemek yemek istemiyordum yemek yediğimde utanıyordum ben o çocuğu aç bırakıyordum ama işte bilmiyordum aç kaldığını bilmiyordum çok zordu şükürler olsun şükürler olsun hiçbir şey olmadı ona şu an var ya hala ilk gün korkusuyla iki saatte 1:10’u uyandırıp emziriyorum diyorum gerekirse mama takviyesi bile veririm yeterki bu kız iyi olsun çok şükür iyi Rabbime 1000 kere şükürler olsun