aycingrbuzz Hiç kullanmadım içerisine sütüm değmedi sadece göğsümde denemiştim hamileyken pompayi süt saklama poşeti ,25 li hiç açılmadı göğüs pedi 36li hiç açılmadı lansinoh göğüs ucu kremi üç dört defa kullanmıştım hepsini 200 TL’ye veriyorum