rivrivyapma Valla ben de öyle. Tavuk,kıymalı yemekler yapıyorum. Pilav yanına karnıyarık falan, patates kızartması falan yapıyorum. Disardan yiyoruz haftada 1 gün zaten. Türlü falan iyi kötü yiyor yine de. Allahtan önüne koyduğum şeylere laf etmez. Tost yaparım mesela kendim sebze yemek istediğimde. Bir şey demez yer yani