İki buçuk yaşında oğlum var birde beş aylık Allahım ikisinede sağlık versin. Küçük oğlum doğana kadar oğluma ekran pek göstermedim izlemedi sadece yemek yerken iştansız olduğu için sonra ikinci bebeğim doğdu ve hiç bir şeye yetişemez oldum lohusalık iki bebek derken büyük oğlum tablet telefon televizyon hepsine fazla maruz kaldı beş aydır. Çünkü asla yetişemem diye şartlamıştım kendimi ama büyük oğluma haksızlık yaptımı biliyordum bu yük zor gelmeye başladı konuşması yaşıtlarına görede geri kalmaya başlayınca bu böyle olmaz diyerek aniden sıfır ekran hayata geçtik bir haftadır çok iyi gidiyoruz hiç istemiyor bile elinden telefonu alınca ve ya tv yi kapatınca ağlardı sanıyordum ki vazgeçmez meğer kolaya alışan benmişim iki bebeğede yetebilirmişim şimdi büyük oğlum bir haftadır oyun oynuyor kardeşiyle ilgileniyor ekransız yemek yiyor. Yapamam sandım ama en büyük hata bendeymiş şuan kuş kadar hafifim gerçekten anne olmuşum gibi hissediyorum küçük bir şey belki ama benim üzerimdeki vicdan yükü kalktı sevincimi paylaşmak istedim artık oğlum izlemiyor 😍🤩🙏