Kızlar bu ayın 18 inde doğum yaptım ilk emzirmemi doğumdan hemen sonra gerçekleştirdim. İlk gebeliğim ilk doğumum bu. İlk gün gecenin sabahına göğüslerim acımaya ağrımaya başladı. Ertesi gün eve gelince gece göğüslerimin şiştiğini fark ettim. O kadar büyük ve sert oldular ki dokunamıyordum. Sabaha karşı eşimle biraz sağdık buzluğa koyduk fakat sonra yine aynı oldu. Hem sağıyorum hem emziriyorum ama şişliği ve sertliği azalmıyor. Emzirirken de sağarken de canım çok acıyor artık. Annem göğüslerimi sıkarak bebeğe emziriyor o zaman boşalıyor yumuşuyor ama sonra hemen yine aynı oluyor. Koltuk altım omuzlarım her yerim ağrıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Doğru emzirme tekniğiyle emzirdiğini düşünüyorum araştırmalarıma göre. Krem sürüyorum yağ sürüyorum geçmiyor. Ne olur bana önerilerinizi söyleyin. Nasıl rahatlayabilirim?