Ehliyet almak istiyorum ama bugüne kadar hiç araba sürmedim bilmiyorum. Bebeğim 1 yaşında eşimde yurt dışında. Köydeyim şuan. Eşimde sınava çalış seneye ben gelince hem öğretirim hem sınava girersin diyor. Yani ne yapabilirim araba kullanmak dışında. Dersine mi çalışayım. Siz nasıl yaptınız güzel anneler.