kizimveoglum34 5 aylık bebeğimi yatağın içine reflu yatağı koyup üstüne çarşafla kaplıyorum o şekilde yatıyor ancak artık hareketlendi asağı itiyor kendini korkuyorum ani kusma vs olur diye gece siz nasıl uyutuyorsunuz
Semaaa39 kizimveoglum34 reflü yatağını bizde tepe tepe kullandık😂 yana dönüp ondan hop bizim yatağa düşüyor uyumaya devam ediyordu. Yanında yatarak emzirip öylr uyutuyotum. Sonra komple kaldırdım. Suan 8 aylık olmak üzereyiz. Emziriyorum. O kendisi sağa sola döne döne yatıyo
Minikkopya kizimveoglum34 uyuduktan sonra yatağına sırt üstü başını yan çevirerek koyuyorum Sonrasında o kendi nasıl rahat ediyorsa öyle yatıyor bir bakıyorum yan dönmüş bir bakıyorum yüzüstü dönmüş artık korkmanın da çok fazla gerek yok her türlü kendilerini kurtarabilecek aydalar
Umaybebis kizimveoglum34 doğduğundan beri düz beşikte geniş geniş koca insan gibi yatıyor 😅 hatta beşik küçük geliyor yatağına geçeceğiz , dört aylık