Tugbayir Anneler bebeğime almayı düşünüyorum kullanan memnun kaldığınız 3 tekerlekli bisiklet var mı uzun ömürlü olsun istiyorum
midekoruyucu Tugbayir ben de şuralarda takılayım kızım daha sürmeyi bilmiyor ama ileriye dönük yatırım yapmayı düşünüyorum 🤭
kuzey-21 Tugbayir biz aldık. Hatta annem aldı bitane onu evde kullanıyor. Dışarı da çocuklar da daha küçük olanı gördü onuda istedi. Onuda aldık. Aşşağı da da ona biniyor. Gayet kullanışlı.
kuzey-21 Tugbayir küçük mavi olanı aşşağıda biniyor. Onu daha çok seviyor. Diğerini evde kullanıyor. Sizin sorunuzu doğru anladıysam eğer :) Panda bisiklet istiyorsanız da herhangi bir marka seçmedim direkt aldım. Gayet kullanışlı
Anr5155 Tugbayir <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/08/21/nr1I8q.jpg” alt=“nr1I8q.jpg” border=“0”> kızıma bunu kullanıyorum gayet güzel koca kafalıları sevmiyorum ben çok kaba duruyor bu çok kibar kızım 10 aylık güvenle kullanıyoruz 4 yaşında yeğenim bindi onu da taşıdı uzun yıllar kullanırız diye düşünüyorum.