Eren42 Selamün aleyküm sureOglum 2.5 yasında tam 1 ay olmus şişe baslayalı. Ama hala çişini soylemıyor ama kakası geldıgınde pantolon indirip yapıyor ne yPabılıtım öneriniz ne olur acaba? Yoruldum boslamakda istemıyorum ama artık sıkıyor