Cennet_annesi Pardon ama ya siz vücudunuzu bilmiyorsunuz ya da doktor gerçek doktor değil Suriyeli sanırım o çünkü anatomi bilmiyor böbrekler de boklar olmaz hanımefendi bağırsaklar da olur dışkı.Bu doktorun birinci hatası ,ikincisi ise ishal olan birinin bağırsaklarında dışkı birikmez çıkara çıkara zaten bomboş kalmıştır .Bu ne biçim olay .İlk doktor size doğru tedavi vermesine rağmen gelmiş burda karalama kampanyası yapıyorsunuz bide şikayet ediyorsunuz .İkinci doktor sizin daha dışkınızın hangi organda olduğunu bile bilmiyor .Onu haklı çıkarıyorsunuz çok komik 😀Biraz bilgilenin isterseniz mesela beyin de kafanızın içinde söyliyim sonra yanlış sanmayın 😀