1 ay 13 günlük kızım var sürekli emerek uyumak istiyor. Elimdem geldiğince emziriyorum sütüm de gayet iyi. Doyuyor hatta fazla emdiği için çok fazla kusuyor uyanıyor ve tekrar emerek uyumak istiyor. Emzik tutmuyor kaç tane denedim. Karnı şişiyor rahatsız oluyor ama başka türlü uykuya geçmiyor. Her şeyi denedim kucağıma alıyorum konuşuyorum okşuyorum hiç bir şey fayda etmiyor. Sizce ne yapmalıyım? Bu durumu yaşayan var mı? Sizler neler yapıyorsunuz?