Kızlar merhaba hepinize,
14 aylık bi kızım var dünya tatlısı çok sosyal bi bebek ama ben olmadığım zaman yeri göğü inletircesine ağlıyor.
Doğumdan sonra işi bırakmıştım şu an kariyerimde gelebileceğim en iyi şirketlerden biri ile anlaştım 15 gün sonra işe başlayacağım, şirkete 2 gün gideceğim sadece 3 gün evdeyim. İnanın o 2 gün nasıl geçecek, ne yapacağım bilmiyorum.. annem bakacak, aslında anneanneyi çok seviyor, sık sık bırakıp bir yerlere gidiyorum kısa süreli ama sonu hep hüsran hep ağlama..
Maddi açıdan artık zorlanmaya başladığım ve kariyerimi askıda bırakmak istemediğim için açıkcası dönmek istiyorum artık işe ama bu şekilde ne yapacağımı bilmiyorum.
Halen emziriyorum, emzirmeyi de nasıl keseceğimi bilmiyorum. Lütfen bana bir akıl verin, biraz motivasyona çok ihtiyacım var🥹🥲