Ozidem Plaj halk plajı ücretsiz otele ait değil ama ücretlide değil. Bize plaj kalabalık geldi başka yerlere bakarken inkumunu gördük sahilini çok sevdik temiz ve sığ . Yemek 5 yıldızlı otel kadar çok çeşitli değil ama lezzetli ve çalışanları çok ilgiliydi . Tatilsepetinden almıştı sanırım eşim öncesinde rezervasyonlu gittik çünkü işlek bir otel ünlüler bile kalıyor fotolarını görmüştüm