Biranne_hg Çocuk ile ilgili ne düşünüyorsunuz. Yaş aralığı kaç olmalı? Arka arkaya çocuk yapanlar nasıl durumdasınız? Bir fikir verin ona göre rota oluşturalım 😅
Aslananne1 Biranne_hg 14 aylık oğlum şimdi 2 yaşına basınca ikinci çocuğu düşünüyorum doğana kadar hemen hemen 3 yaşına girer büyüyor artık
Annesi23 Biranne_hg kızım 3 yaş 3 aylık bende tam 3 aylık hamileyim yaş aralığının çok iyi olduğunu düşünüyorum kızım hamilelikte beni hiç zorlamıyor
oyku_eyupcan Biranne_hg kızım 6 aylıktı oğluma hamile kaldım şuanda oğlum 6 buçuk aylık kızımda 1 ay sonra 2 yaşına gircek ben 23 yaşında derbeder bir anneyim😂 assslaaaa tavsiye etmiyorum aralarında kesinlikle yaş farkı olmalı ki diğeri ihtiyaçlarını karşılayabilsin inanın çok zor birde yardımcısı yoksa insanın dahada zor
Calikusuu1 Kızım 2 yaşında bizde düşünüyoruz o doğduğunda kızımda 2.5 u geçmiş olcak. Sonra onları büyütürüz yeter Allah’ın izniyle
Biranne_hg Calikusuu1 bende 2 yaşa doğru düşünüyorum ama bilemiyorum 2. Çocuğu olanlar ( bu yaşlarda) yaş farkı ya daha az ya daha fazla olmalı diyorlar
Biranne_hg Aslananne1 evet bir yakınımda öyle yaptı ama keşke daha az yaş farkı olsaydı ya da daha fazla olsaydı diyor. İkisinin yaş aralığı daha az olunca beraber vakit geçirirlerdi diye düşünüyor
monpetitlapin Kızım 2.5 yaş oğlum 3 aylikk Sendromlarla boğuşuyoruz kardeşi olduğundan beri bambaşka bir çocuk oldu çok aşırı sabır tahammül istiyor Anlatılmaz yaşanır kısacası,😄
Biranne_hg monpetitlapin öneriniz nedir 😂 yaş farkı olarak daha mı fazla olmalı daha mi az ( kıskançlık duygusu başlamadan mı)
Aslananne1 Biranne_hg yine vakit geçirirler aralarında 3,4 yaş olmayacak ki daha az bi zaman koysanda anne için zor ilk bebek daha küçük ikincisi de küçük.olunca zor olur en azından 2,5 yaşında falan olursa az çok seni anlar
seerenad Bence 2 yaş aralığı çok sıkıntı ya 4-5 yaş olmalı ya daha az aralık olmalı 2 yaş olunca biri daha yeni ergen olmuşken diğeri de ergenlik öncesi hallerini yaşıyor oluyo falan zor bi durum büyüyene kadar hep
Biranne_hg seerenad 2 yaş için herkes öyle diyor. 2. Yaşı atlattıktan sonra çocuk düşünmek daha mantıklı gibi
Biranne_hg Annesi23 kız annesisin çünkü 😅 erkek annelerinin gözü yaşlı. Her yaşın ayrı kudurukluğu var bence 🤣
Biranne_hg oyku_eyupcan doğrudur ama geçecek bu günler ve ilerde eminim iyiki böyle olmuş diyeceksiniz arkadaş, kardeş, dost birbirlerine herşey olurlar 🌸
Eren42 Biranne_hg yardımcınız olurs kolay ıkısıde aynı anda buyur gıder ama ara vermek daha ıyı bence.. cunko bırıne ılgı gosterrken dgerı kalıyor ben suan o durumdayım. Biri 2 bucuk yas bırı 8 ay oldu şükür zorla tek. Basımauım ama inanın cok zor hastalıkta saglıkta ıkısıdd sana muhtac. Ve ilgi sevgi vs
Biranne_hg Eren42 evet tek çok çok zor ilk çocukta kayınvalidem ve annem yardım etti bendeki deli cesareti ondan herhalde
Biranne_hg Aslananne1 yani doğru bende 2 yaşından sonra düşünüyorum doğmasıyla birlikte 3 yaş olur diye
Sgnnn Biranne_hg 17-18 ay araları olacak inşallah. Hamileliğimin sonlarında olduğum için biraz zorlanıyorum fiziksel olarak. İlk bebeğimi büyütüp rahat ettikten sonra 2.yi yapamam tekrar aynı şeyleri yaşayamam diye düşündüm. Çevremde tek çocuklu kim varsa onlarda hep böyle söyledi. Sağlıklı olsunlarda zorlukları olsun şükürsüz olmayalım. Ve bir röportaj dinlemiştim tek çocuk her zaman daha zor çünkü çocuğun oyun arkadaşı sizsniz hep sizi istiyor karfeşi olduğunda siz hakem oluyorsunuz demişti çok mantıklı gelmişti
Biranne_hg Sgnnn evet tek çocuk da çocuk anneye babaya daha bağlı oluyor kardeş olunca onunla vakit geçiriyor kavga, kıskançlık, anlaşmazlık da olsa onlar için en iyi öğretici yine birbirleri oluyor