BadeBerra Kızlar başına böle bısey gelen varım bebegım daha 4 aylık hastaneye götürdüm herhangı bişey olmaz dedıler onu ole görünce çok üzülüyorum
Masalim BadeBerra canim bir hafta once 8 aylik kizimi soktu cok uzuldum ben her ihtimale karsi alerji ilaci aldim icirdim kuzenim doktor o soyledi su an iyi bi sikintimiz yok uzme kendini dusecekte
Masalim BadeBerra allah beterinden korusun canim sikma canini alerjisi olsa zaten uc saatte belli ediyomus 😘cok gecmis olsun