Herkese merhaba benim ön dişlerim kaplama ve kök üst ve alt dişim çok ağrıyo kaplamalarımda düşüyo sürekli artık çok yıprandım bebeğim biraz büyüsün diye bekledim emziriyorum diye ozaman 2aylıktı şuan 10.5aylık aylardır çekiyorum psikolojim bozuldu üst dişlerim 5 6tanesi çekilcek devlet hastanesine gittim Allah kahretsinki dr sadece azar çekip süreci uzatmaktan başka bişi yapmadı artık bıktım özel falan farketmez neresi olursa bursada bana bi dişçi önerin Allah için