Bugün 3.ay kontrolümüz vardı. Benim tosun kilo olarak biraz önde zaten 4 civarı doğmuştu. Doktorumuz 5. Aya randevu verdi ve gelmeden 1 2 gün önce yoğurt yedir ben gelince sana anlatıcam dedi. Sünneti de normalde biz önümüzdeki ay düşünüyorduk eşim şuan görevde olduğu için görev dönüşü. Ama doktorum 1 yaş dedi. Daha çok küçük pipisi ele gelsin sonra yapışıklık oluyor derisinde çoğu bebekte oluyor bi de onu ayırmaya çalışıyorlar vs dedi ama tam anlamadım. 5.ayda gittiğimizde eşimle tekrar sorup danışıcaz. Şimdi sorum şu canımlar. Ek gıda için erken mi? Ve Sünnet için bildiğimizden şaşmayıp yaptıralım mı? Ne kadar erken o kadar iyi diyorlar çünkü iyileşme süreci içinde