Denizinannesiii16 Kızlar oğlum tam 2 yaşında. Bugün 2 yaş aşısı için sağlık ocağına gittik boyu 86 cm ölçtüler. Ebe boyu ortalamanın altında dedi persentilde. Kıyaslamak tabikide doğru olmaz her çocuğun gelişimi farklı tabikide ama merak ettim sizin bebeklerinizin boyu nasıl? Doktoruna danışıp boy uzatmak için takviye mi kullansam kafam karıştı çok ve canım sıkıldı😔
Denizinannesiii16 Denizinannesiii16 bu arada kendi doktorumuza gittiğimizde 23 aylıkken 88 cm ölçmüştü ve persentil değerleri ortalamada bir sıkıntı yok dedi. Sağlık ocağı 86 ve alt sınır diyor🤷🏻♀️
lyl0742 Denizinannesiii16 henüz 2 yaşına 3 ay var 88 cm ölçüldü geçen hafta ama bişey demediler ortalama kaç olmalıymış bende sormayı unuttum başka birşey için gitmiştim
hunilimomy Denizinannesiii16 %25lik normal deger dilimindesiniz gayet normal alt sınırda bile değilsiniz
Haffuse Denizinannesiii16 sen de e de olc istersen, Ben kizomi duvara yaslayip kalemle bas hizasindan cizik atiyorum, sonra mezurayla ölcuyorum… Saglik ocaginda alelacele yapiyorlar, bebegin ee stresten kendini kasmistir, boyu hatali olculmus olabilir.
Denizinannesiii16 lyl0742 ortalama kaç olmalı sormadım bende telaş oldum baya büyük tepki verdiler 2 yaşına 3 ay varken bu boyda ise bebeğiniz bence gayet iyi maşallah 🙏🏻 herşeyden önce tabikide sağlıklı olmaları mühim olan tabikide ama kafaya taktım😔
Denizinannesiii16 hunilimomy yaaa evet internetten persentil değeri hesaplama yaptım bende öyle çıkıyor. Ama sağlık ocağında öyle bir tepki verdiler ki alt sınır falan diye tedirgin ettiler beni 😒
mobesebesir Denizinannesiii16 öyle olacak sanırım. Ama genetik te önemli sizin eşinizin boyu kac? Eşim 1.95 ben 1.65 im haliyle oğlumun da biraz önde gidiyor
Denizinannesiii16 mobesebesir eşimin 1.78 benim 1.65 çok uzun boylu değiliz ortalama değerlerde☺️ aslında ben boya hiç takılmıyordum ama bugün aşırı tepki alınca taktım🤦🏻♀️
ikicocukluAnne_ Denizinannesiii16 2 yaşındayken 93 cm di ama sonra azaldı şimdi 3 yaşına girecek bilmiyorum
Nursena0606 Denizinannesiii16 sağlık ocakları bebekler konusunda kafasına göre takılıyor. Dinlemeyin. Doktor ne diyorsa öyledir. Takmışlar boy kiloya. Her gidenecan sıkıcı bir şey söylüyorlar
Denizinannesiii16 Nursena0606 evet düzenli olarak gittiğimiz çocuk doktoru persentil olarak ortalama boyda diyor hep yani ne çok uzun olucak ne çok kısa ortalama erkek boyu. O yüzden doktoruna güvendim hep. Sağlık ocağında da bugüne kadar hiç boy kilo ölçtürmemiştim hep doktorunun söylediklerini söylüyordum boy kilo olarak. Bugün ısrar ettiler ölçtürdm pişman oldum😒
Denizinannesiii16 Haffuse ben evde ölçtüğüm zaman doktorunun dediğinden daha kısa sonuç çıkıyor anlamadım her yerde farklı bir şey çıkıyor ortada😅
prensannesi23 Benım oğlum 13 aylık 1 yas asısında 83 denilmişti 2 yaşta normali kaçdır bende metak ettim smdi.
Denizinannesiii16 prensannesi23 2 yaşında en fazla 93 cm olması gerekiyormuş internetten baktığım ve gördüğüm bu şekilde. Yine aynı şekilde kendim için baktığımda da ortalama değerde gösteriyor ama olumsuz yorum yapılınca sağlık ocağında sizlere danışmak istedim☺️
Ozlem2904 Denizinannesiii16 bence eş ve sizin boyunuza gor3 değerlendirin genetik olarak yani. Kayin babam 1.95, kaynim 190, eşim 183, gorumcem 1.78. Ve oğlumu hep ya dede ya babasina benzetiyorlar. 18ay aşilarda 93cm ölctu hemşireler. Maşallah baya uzun dediler dedim eş tarafım uzun.