ozlemky Zbyyy benim bebeğimde 3 Aylık bu cumartesi kontrol var. 2 aylıkken 5 kilo 63 cm idi. Ne kadar aldı merak ediyorum bende 😊 9 veya 10. aya kadar her ay gidiliyor diye biliyorum
mom0989 Zbyyy canım sağlıkocağına girmen gerek emiyorsa sütün yarıyor mu ya da mama veriyorsan mama yarıyor mu kilosu boyu bakılması gerek. Biz de bugün 3 aylık olduk
Verahumeyra Bende merak ediyorum bebeğim 3.700 doğdu 18 Kasım’da sağlık ocağına gittik 5 kilo olmuştu 18 Kasım’da 2ay 16 günlüktü sadece anne sütü veriyorum yeterli mi az mı kilo almış bilemiyorum. şimdi 2ay 19 günlük mom0989 Zbyyy
ilknurcelik Zbyyy biz gitmeyecez 3640 gr 51 cm doğdu 3 ay 2 günlüğüz 6700 gr 61 cm. Ne zayıf ne de kilolu bebeğim 🧿
ilknurcelik Zbyyy 2. Ay kontrolde 6300 gr dı 3. Ayda 6700 gr az kilo almış ama hemşire normal diyor. Gece aralıksız 7 saat uyuyor ona bağlıyorum gece emzirmeye başlarsam sonradn alışkanlık olur diye düşünüyorum ne yapsam bilemedim
ilknurcelik Zbyyy 2. Ay kontrolde 6300 gr dı 3. Ayda 6700 gr az kilo almış ama hemşire normal diyor. Gece aralıksız 7 saat uyuyor ona bağlıyorum gece emzirmeye başlarsam sonradn alışkanlık olur diye düşünüyorum ne yapsam bilemedim
G-K Zbyyy bugün tam 3 aylık olduk sağlık ocağında tartıldı 6250 kg 61 cm gelişimi nasıl diye sorduğumda gayet iyi dedi sadece anne sütü ile besliyorum