Kızlar merhaba bugün kızımı kontrole sağlık ocağına götürdüm oradaki ebe bize kaşık maması verebilirsin 2 hafta sonra dedi 5ay14 günlük kızım var. Kaşık mama kullanan var mı hangisini kullanıyorsunuz memnun musunuz? Ben ek gıdaya geçince kendim yapmayı düşünüyorum ama merak ettim kaşık mamayida.