Kızlar merhaba 🙋🏼♀️
Oğlum prematüre doğdu, solunum sıkıntısı sebebiyle 15 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldı. Kuvözdeki yatağı reflü yatağına benzer bebeği saran biçimde çok değişik ve güzel bir yataktı. Oradaki bebek hemşiresi de evde reflü yatağı kullanmamızı önerdi neredeyse her prematürede reflü oluyor dedi.
Sevi Bebe markasının kaymayı engelleyen reflü yatağını aldım oğlum kuvözden çıkmadan. Şuan ise 2 aylık olmak üzere fakat artık biraz dar geliyor sere serpe yatamıyor ve sürekli aşağı kayıyor. Neredeyse reflü yatağını normal yastık gibi kullanırken buluyorum bazen o kadar aşağı kayıyor. Yatağın ayak ucuna dayayarak kullandığımde ise ayaklarıyla kendini yukarı ittiriyor sürekli. Çok sağlıklı uyuduğunu düşünmüyorum sürekli uyanıyor çünkü kayıyor diye mi bilemiyorum.
Bebeğim sürekli sırt üstü yatıyor ama kafası mutlaka sağa ya da sola dönük oluyor hiç dümdüz yatarken görmedim onu veya tam olarak yan da yatmayı sevmiyor. Reflü yatağı kullanılmasa da kendi beşiğinde sırt üstü yatması güvenli mi? Reflüsü yok, çok fazla kusması da yok bazen çok emince sızıntı şeklinde ağzının yanından akıyor. Dünden beri araştırıyorum ama yine de içim rahat değil kimisi sırtüstü kimisi yan en güvenli pozisyon diyor 🥺
Deneyimlerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum 🪻