Hep tereyağı alırım ama bir tane yine abla da aynı kişiden aldım yine bu sefer ki bembeyaz peynir renginde yani Rengi de çıkmıyor yemeklerde Ben de artık çocuklarımın yemeğine falan katıyorum Tadı da beğenmedim niye böyle bu yani hiç böyle bir şey görmedim