Kızım iki hafta önce çok neşeliydi eli dursa ayağı durmuyordu simdi neşesi gitti siniri gitti pek bir mazlumlasti ama sürekli mutsuz yere koyunca dönmeye çalışmıyor önceden koydun mu dönmek için can atardı yüzü koyun yatirinca da emeklemeye çalışırdı bir anda kesti kahkaha atmayı sanki olgun bir birey oldu oyun oynayınca oynuyor ama kendi oyuncaklarıyla oynamıyor iyice hantallasti 4 ay asisi olduk olalı keyfi gitti halsiz mutsuz suratsiz sürekli ağlamaya çalışıyor uyuyor doktora götürsem mi bilemedim dis yerleri beyazlamış ve sis mis ondan olabilirmi baya salyada akıyor diyorum normal diyorlar