begonvilkokusu Bütün tahlilerimi yaptırdım sorun gözükmüyor ama saçlarım aşırı dökülüyor kullanıpta memnun kaldığınız dökülme karşıtı şampuan varmı 🥴
drydnzzkrknn begonvilkokusu Ben bioxcin kullanıyorum. Doğumdan sonra bende çok dökülme oldu şampuanı bıraktım yeşil sabun ve bioxcin dediğim gibi. 🫶
sadekahve_bitter begonvilkokusu bebek şampuanı kullanıyorum dökülüyor yine ama eskiye göre az sayılır
-Tusemcimm- begonvilkokusu bilmiyorum doğumdan sonra baya bi vitaminlerim düştü sanırım. Hastaneye gidip değerlerime baktırmam lazım 😵💫
PamukPrensesannesii begonvilkokusu benim de değerlerim iyi ama sanki kanse olmuşum tobe tobe. 1 senedir avuç avuç saç mı dökülür. Bioxcin kullandım 3 ay düzenli olarak ama bana mısın demedi 🤧
drydnzzkrknn begonvilkokusu Tabi canım saçım dökülmüyor eskisi gibi. Önceden yastık yerler her yer de saç psikolojim bozuldu artık zaten eşimin sürekli kullandığı şampuan artık beraber kullanıyoruz başka şampuan yok evde
annesininminikosuu begonvilkokusu şampuan hikaye en iyilerini aldım, bi ise yaramadilar. Supradyn Focus aldim icindeki o biotin fayda etti