Caaak ek gıda almıyorsa ki alıyorsa da bence normal zaten verilen mamaların kullanma ölçüsünde de 210 ml 3-4 kez yazıyor onun dışında günde 3 kere de ek gıda verilmesi tavsiye ediliyor benim bebek henüz ek gıdalara alışamadığı için ben 3 saate bi 90-100 ml veriyorum bazen 120 değişiyor bence normal yediği miktar çok değil