Kızlar 4 adet ayrı ürün sipariş verdim 1 tanesi eksik , müşteri hizmetlerini aradım bu tür şeyler olabiliyor dedi bana tarafınıza en kısa sürede iletilecektir dedi
Başka bir gün de kamerayla izlenim sağlandı tüm ürünler çıktı diyor , kargo firmasıyla görüşün diyor , kargocuyada aldığım gün aramıştım herneyse yine aradım araç zaten boşaltılıyor dedi düşmesi imkansız dedi ya cıldırcam napmam lazım