Merhaba kızlar ek gidaya başladık. 6 buçuk ayligiz fakat kötü gidiyor çünkü kabız oldu gazı da varmış lavman yapıldı ama duphalacta verildi doktor surubun kaşığıyla ceyrek ver dedi fakat surubun kaşığı yok ölçekli ne kadar vermem lazım acaba ölçekle kac ml biliyor musunuz devlete gittigim icin doktorumun numarasi yok persembeye aldim ama beklemek istemiyorum çünkü cok kıvranıyor uzuluyorum cok huzursuz cunku 🥺