Nurayse-12 Herkese merhaba oğlum 9 aylık ferritin değeri çok düşük ocean kullanıyordum değiştireceğim şimdi sizce hangisi daha iyi
PamukPrensesannesii Nurayse-12 newvit aldık ama bebeğim tadını hiç begenmedi içmiyor maalesef. Ama içerik olarak iyi ve değerleri hemen yukseltiyormus
bombacimulayim Nurayse-12 hiçbiri. Sidefer yada ocean . İkisini de kullandım ikisi arasında kalsam sidefer
livanurvealpinannesi61 Nurayse-12 değeri düşük ise damla etki etmez doktor şurup yazmadı mı bize şurup yazdı 3 ay kullandık
Minigim38 Nurayse-12 bizde ocean kullanıyoruz ama kanımız düşük çıktı şimdilik 1 yaşına kadar takip edelim dedi sağlık ocağındaki ebe bende değiştirmek istiyorum hangisini almam gerek kararsızım oceanin tadını çok seviyor kilo başına 2 damla şeklinde kullandım