Hanımlar merhaba bebeğimde çok ciddi çölyak belirtileri var bugun tesler yapıldı daha önce böyle bir teşhis konulan anneler var mı fikirlerinize ihyiyacım var kızım cok zayıf kılo almıyor cok ıstahsız corbalarına ekmek dogradıgım zaman normale gore daha fazla kaka yapıyor