Alya3361 bizimki ikinci kattan düşmüştü sabaha karşı balkondan düştüğü için düşüşünü göremedik hayvanı da iki gün sonra bulabildik dizi çıkmıştı bizimkinin de şuan gayet sağlıklı yaşıyor. veteriner de bize 3. kat ve altı daha sakat yüksek katlardan düşen kediler daha çabuk toparlıyor demişti. annemlerin kedisi de 4. kattan düşmüştü bir hafta burnu kanamıştı hala yaşıyor 3 sene falan oldu düşme olayı olalı kediler çok güçlüler siz üzülmeyin elinizden geleni yapmışsınız iç kanama için ilaç da yapılmıştır zaten. toparlayacaktır çabucak